Nak ajar membaca, menulis & mewarna tak mencabar sangat dia boleh ikut tapi nak ajar matematik sebelum ni Ya Allah cukup susah sebab dia macam tak minat so dia tak bagi kerjasama. ALHAMDULILLAH SELEPAS 3 HARI GUNA ESSENTIAL OIL HOMEWORK BLEND NI. SEJAK SEMALAM RASA DAH 6 KERTAS LATIHAN MATEMATIK DIA BUAT KAT RUMAH. betul betul booster ok! Bukan magic atau sihir. Cuma minyak terapi untuk sapu2 je. Nak try untuk anak2 hangpa boleh berurusan dengan puan shareena 0133993407. Sebab aku tak jual. Aku cuma pengguna. Saja share perkembangan anak aku lepas amalkan.
#essentialOil
#youngliving
#homeworkblend
#lalastory
#lalajourney
#lalastudy
#latihanmatematik
#latihanmengira
#5years6months 
#6years 
#tadika
#kindergarten 
#lekatlekitdotcom
34 likes
Log in to like or comment.