Satu balang RM100.. tapi kalau tuan rumah tempah 10 balang sekaligus untuk kenduri kahwin, biasanya kita akan bagi harga RM800 je!
.
Tolak kos ais serta bahan-bahan, lebih kurang RM300.. Jadi.. untung bersih..Dapatlah dalam RM500.. itu baru sehari je tu..
.
Kalau tiap-tiap minggu dapat tempahan... bolehlah dapat dalam RM2-4 ribu sebulan.
.
Bila buat bisnes air balang ni.. Kalau dapat order untuk kenduri orang kahwin ke? Hari sukan sekolah ke? Open house ke?... itu memang kira bonusla.. .
.
Tapi kalau tak dapat pun.. Jual air hari-hari kat tepi jalan pun boleh dapat untung dalam RM2-3k sebulan.. .
.
Kalau nak belajar selok-belok bisnes air balang ni.. Boleh tengok kat web dibawah.. .
http://bit.ly/jualair2016
http://bit.ly/jualair2016
http://bit.ly/jualair2016
17 likes
  • klikjerSatu balang RM100.. tapi kalau tuan rumah tempah 10 balang sekaligus untuk kenduri kahwin, biasanya kita akan bagi harga RM800 je!
    .
    Tolak kos ais serta bahan-bahan, lebih kurang RM300.. Jadi.. untung bersih..Dapatlah dalam RM500.. itu baru sehari je tu..
    .
    Kalau tiap-tiap minggu dapat tempahan... bolehlah dapat dalam RM2-4 ribu sebulan.
    .
    Bila buat bisnes air balang ni.. Kalau dapat order untuk kenduri orang kahwin ke? Hari sukan sekolah ke? Open house ke?... itu memang kira bonusla.. .
    .
    Tapi kalau tak dapat pun.. Jual air hari-hari kat tepi jalan pun boleh dapat untung dalam RM2-3k sebulan.. .
    .
    Kalau nak belajar selok-belok bisnes air balang ni.. Boleh tengok kat web dibawah.. .
    http://bit.ly/jualair2016
    http://bit.ly/jualair2016
    http://bit.ly/jualair2016

  • klikjer#ebook #klikjer #bisnespasar #bisnes #sayajual #sayajualmurah #buatduitdarirumah #kerjakahwin #parttimejob #bisnespartime #buatduit
  • maginooshahalamVery cool :)
Log in to like or comment.